ارسال پیامک به دکل مخابراتی ، راهکاری هدفمندتر


ارسال پیامک تبلیغاتی به دکل های مخابراتی(BTS) راه کاری مناسب جهت هدفمند تر نمودن ارسال پیامک خواهد بود.
همانطور که می دانید ، در ارسال های منطقه ای  بر اساس شهر و استان ،  آدرس هایی ملاک قرار می گیرد که مخاطبین در زمان ثبت نام سیم کارت ، به اپراتور های موبایل اعلام نموده اند.
گاهی نیاز است تا پیامک به کسانی ارسال شود که در بازه زمانی مشخص ، از منطقه ای عبور کرده اند ، به طور مثال فرض کنید شما تمایل دارید به دانشجویان شاغل به تحصیل در یک دانشگاه پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید ، طبیعتا نمی توانید از ارسال با شهر و استان یا کد پستی استفاده نمایید ، چرا که  در این حالت پیامک به کسانی ارسال می شود که آدرس ثبت نامی آنها در اطراف دانشگاه است که لزوما دانشجوی آن دانشگاه نیستند و این شما را از هدفتان دور می کند. برای حل این موضوع باید از ارسال های مبتنی بر دکل مخابراتی (BTS) استفاده نمایید تا پیامک به کسانی ارسال شود که در طول 2 هفته اخیر از این محل عبور کرده اند و احتمال اینکه دانشجو باشند بسیار بیشتر است.
در سامانه پیامکی اس ام اس پیشرو این امکان بر روی همه پنل ها فعال شده است، به طوری که کاربر می تواند دکل های خاص را انتخاب و ارسال نمایید.
در این ارسال، تعرفه ی پیامک ها ثابت بوده و به طور کلی ارزان تر از ارسال های عادی خواهد بود. در حال حاضر این ارسال برای برخی از شهر ها فعال است و کاربر می تواند به کسانی که در 2 هفته اخیر از این منطقه عبور کرده اند و موبایل آنها به این دکل مخابراتی متصل شده است ، اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایند.

ارسال مبتنی بر دکل دارای چند ویزگی است:
1.    در حال حاضر این ارسال برای اپراتور ایرانسل فعال است.
2.    در این نوع ارسال پیامک به شماره هایی ارسال می شود که در دو هفته گذشته در محدوده مورد نظر شما حضور داشته اند .
3.    حداقل تعداد ارسال 50 هزار پیامک می باشد.
4.    تعرفه ارسال هر پیامک 120 ریال می باشد.
5.    در حال حاضر ارسال به برخی از شهر ها فعال شده است که لیست آن داخل پنل قرار داده شده است.
6.    درخواست باید حداقل 24 ساعت قبل از سررسید ارسال اس ام اس ، ثبت شود.