تفاوت پنل تخفیفی ستاره دار و پنل رایگان اس ام اس

در سامانه پیامکی رایگان ثبت نام اولیه بدون هزینه انجام می شود ، به طوری که صرفا با اتمام عملیات ثبت نام، می توان اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نمود . در این پنل همه امکانات فعال است و کاربر می تواند هر نوع از ارسال را با توجه به نیاز خود انتخاب نماید.
در پنل ستاره دار ، بر خلاف پنل رایگان،  نیاز است تا برای فعالسازی پنل، مبلغی به عنوان هزینه اولیه پرداخت شود، این هزینه به عنوان شارژ محسوب نشده و صرفا جهت فعال سازی استفاده می شود.
در پنل ستاره دار ، هزینه  شارژ هر پیامک به مراتب کمتر از پنل رایگان است ، به طوری که کاربر با یک مرتبه فعال سازی ستاره ، می تواند بدون سقف زمانی پیامک های مورد نیاز را با هزینه کمتری شارژ نماید.
با این توضیات ، تنها تفاوت پنل های ستاره دار و پنل رایگان در تعرفه شارژ هر پیامک می باشد.حتی تعرفه خطوط اختصاصی جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیز در دو پنل یکسان است و از نظر امکانات و محدودیت های ارسال، کاملا  مشابه می باشند.
پنل های ستاره دار برای چه کاربرانی پیشنهاد می شود؟
با توجه به اینکه هزینه اولیه به عنوان شارژ محسوب نمی شود ، بهتر است کاربرانی از پنل ستاره دار استفاده نمایند که قصد ارسال پیامک با تعداد بالا و دفعات زیاد را دارند ، چرا که در صورت ارسال با تعداد بالا با تعرفه کمتر در پنل ستاره دار ، بعد از یک سقف مشخصی ، هزینه اولیه جبران شده و سپس به نسبت پنل رایگان توجیه پذیر خواهد بود.
تفاوت تعرفه ها در پنل های ستاره دار از اینجا قابل مشاهده است