آموزش ثبت نام


اس ام اس پیشرو یا بهره گیری از تکنولوژی فنی به روز و  متخصصین مجرب ، یکی از بهترین بسترهای پیامک تبلیغاتی را برای کاربران خود فراهم آورده است.
در  اس ام اس پیشرو یک پنل پیامک رایگان جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی در اختیار شما قرار می گیرد.
پنل ارسال اس ام اس چیست : پنل یک محیط کاملا آنلاین و اینترنتی است که هیچ گونه نیازی به سخت افزار خاص و حتی نصب نرم افزاری نیز ندارد، محیطی مشابه محیط ایمیل است که بعد از ثبت نام  در اس ام اس پیشرو در اختیار شما قرار می گیرد.
در زمان ثبت نام ، نام کاربری و کلمه عبوری از جانب شما انتخاب می شود که می توانید در هر ساعت از شبانه روز بعد از ورود به اس ام اس پیشرو ، با استفاده از گزینه " ورود " و این نام کاربری ، وارد پنل اختصاصی خود شوید و اقدام به ارسال پیامک نمایید.

آموزش روش ثبت نام:

ابتدا باید در صفحه اصلی سایت بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک نمایید. تا صفحه ای مشابه با عکس زیر باز شود که در آن اطلاعاتی مانند نام ، تلفن همراه و ایمیل در خواست می شود:


 نام کاربری و کلمه عبور:
بعد از تکمیل اطلاعات ، باید کلمه ی عبوری را برای خود انتخاب نمایید و جهت اطمینان از صحت کلمه عبور باید عبارت را دو مرتبه وارد نموده و هر دو مرتبه یکسان باشند.
نکته: این کلمه عبور را حتما به خاطر بسپارید ، زیرا از این پس با  نام کاربری(تلفن همراه) و همین کلمه عبور  می توانید وارد پنل اختصاصی خودتان شوید.
             نام کاربری: تلفن همراه
              کلمه عبور: عبارتی که زمان ثبت نام انتخاب نمودید


 نوع سامانه عادی یا ستاره دار:

نوع سامانه را نیز می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید، این سه نوع تعرفه از نظر کیفیت سامانه پیامکی درارسال اس ام اس کاملا یکسان بوده و فقط تعرفه شارژ هر پیامک متفاوت است (جهت آشنایی با پنل های ستاره دار و تعرفه تخفیفی کلیک نمایید). 
کوپن تخفیف :
گزینه کوپن  تخفیف نیز زمانی قابل استفاده است که در مناسبت های مختلف کد تخفیفی از طرف سامانه پیامک اس ام اس پیشرو به کاربران اعلام و اطلاع رسانی می شود.
در صورتی که کوپن تخفیف ندارید ، این قسمت را به صورت پیش فرض و بدون تغییر رها نمایید.

بعد از تکمیل اطلاعات ، بر روی گزینه "فعال سازی حساب" کلیک نمایید تا صفحه جدید زیر باز شود:

در این مرحله اطلاعات مجددا جهت تایید نهایی به نمایش درخواهد آمد ، بعد بررسی  و مطالعه قوانین اولیه سامانه گزینه "تکمیل ثبت نام" را کلیک نمایید.
بعد از کلیک ،  به صورت خودکار وارد پنل پیامک با امکان ارسال و دریافت خواهید شد.این پنل کاملا  اختصاصی  است و فقط شما می توانید با نام کاربری و کلمه عبور وارد آن شوید.
تایید تلفن همراه:
دراین مرحله صفحه ای مشابه شکل زیر باز خواهد شد و همزمان یک کد چند رقمی به تلفن همراه زمان ثبت نام، به صورت پیامکی ارسال می شود.



بعد از دریافت کد ابتدا آن را در محل مورد نظر وارد نمایید و در ادامه کد امنیتی را که در عکس بالا به صورت سبز رنگ نمایش داده شده است ، در محل مورد نظر وارد نمایید و گزینه "تایید شماره تلفن" را کلیک کنید.
          -  لازم است اشاره کنیم که این شماره تلفن همراه اعلام شده فقط در پنل ثبت می شود و به هیچ وجه در متن پیامک های تبلیغاتی ارسالی نشان داده نخواهد شد.
بعد از کلیک ، در مرحله آخر ثبت نام، صفحه ای باز می شود که اطلاعات تکمیلی شما در خواست می شود. بعد از تکمیل این صفحه و کلیک بر روی "ذخیره تغیرات"  مراحل ثبت نام به طور کامل انجام خواهد شد.

ثبت نام با موفقیت و به صورت کامل انجام شد!!

از این پس در هر ساعتی از شبانه روز می توانید  در  صفحه اصلی سایت اس ام اس پیشرو (smspishro.com) گزینه ورود را کلیک نمایید و با نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه(پنل) شخصی خودتان بشوید
نام کاربری: تلفن همراه
کلمه عبور: عبارتی که زمان ثبت نام انتخاب نمودید
البته این نام کاربری و کلمه عبور فقط متعلق به شما بوده و فقط شما به آن دسترسی خواهید داشت و در صورت تمایل می توانید از قسمت تنظیمات آن را تغییر دهید.