مشترکان تلفن همراه می توانند با ارسال پیامک به سامانه 10001314، شکایات خود از پیامکهای دریافتی تبلیغاتی را به ثبت رسانند.
سامانه دریافت شکایت پیامکهای تبلیغاتی که در ششمین جشنواره و نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال رونمایی شد، هم اکنون آماده خدمات رسانی به مشترکان تلفن همراه است.
بر این اساس، مشترکان میتوانند، شکایات خود را از پیامکهای انبوه تبلیغاتی به شماره 10001314 ارسال کنند؛ به این معنا که متقاضی باید شماره پیامک ارسالی و متن آن را به شماره مذکور ارسال کند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.
آخرین بررسی ها نشان می دهد که روزانه 20 میلیون پیامک تبلیغاتی به مشترکان موبایل ارسال می شود و به دنبال استعلام تمایل دریافت پیامک از مشترکان نیز مخابرات اعلام کرده است که 89 درصد مشترکان به دریافت پیامکهای تبلیغاتی تمایل دارند و تنها حدود 11درصد مشترکان این پیامکها را نمی خواهند.
سامانه دریافت شکایت پیامکهای تبلیغاتی که در ششمین جشنواره و نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال رونمایی شد، هم اکنون آماده خدمات رسانی به مشترکان تلفن همراه است.
بر این اساس، مشترکان میتوانند، شکایات خود را از پیامکهای انبوه تبلیغاتی به شماره 10001314 ارسال کنند؛ به این معنا که متقاضی باید شماره پیامک ارسالی و متن آن را به شماره مذکور ارسال کند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.
آخرین بررسی ها نشان می دهد که روزانه 20 میلیون پیامک تبلیغاتی به مشترکان موبایل ارسال می شود و به دنبال استعلام تمایل دریافت پیامک از مشترکان نیز مخابرات اعلام کرده است که 89 درصد مشترکان به دریافت پیامکهای تبلیغاتی تمایل دارند و تنها حدود 11درصد مشترکان این پیامکها را نمی خواهند.